به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی عصر روز چهارشنبه در همایش دبیران ستاد احیای امر به معروف شهرستان های استان یزد در محل باغ پهلوان پور مهریز با اشاره به حرکت عظیم حضرت امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: با همبستگی و اتحاد مردم و مسئولان تحقق و احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام می شود.
وی ادامه داد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اجرایی شود بدون شک جلو بسیاری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها گرفته می شود بنابراین همه افراد در قبال تحقق آن مسئول هستند.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال های گذشته کارهای بسیار خوبی برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام گرفته و باید فعالیت ها بیشتر شود.
محی الدینی گفت: کار فرهنگ سازی برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر باید از ابتدای زندگی در کنار سایر برنامه های دینی در بین مردم و بخصوص در میان نوجوانان و جوانان نهادینه شود.
همچنین یوسف مصیبی، معاون دستگاه های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و همچنین رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد قوانین کلی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را شرح داد و گفت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر قانون معین است و از دیگر قوانین حمایت می کند.
در ادامه حجت الاسلام محمد فخرالدینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز با اشاره به سیاست های کلی در راستای اجرا و احیای هر چه بهتر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی مواردی را تذکر داد.
در پایان این مراسم، جمال اسلامی و محمد تقی زاده به ترتیب به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف شهرستانهای میبد و تفت معرفی شدند و حکم آنها توسط امام جمعه مهریز اعطا شد.
قانون حمایت از آمران به معروف ناهیان از منکر در فروردین سال 94 طی یک طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده*انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.