به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی امام جمعه چهارباغ درخطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ با گرامیداشت سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و روز 'سربازان گمنام'، امنیت پایدار مثال‌زدنی امروز ایران عزیز را مرهون مجاهدت‌های وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)در سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور دانست.
وی ادامه داد: بی‌تردید اقتدار اطلاعاتی و امنیتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در ایجاد امنیت پایدار مردمی در جامعه و خنثی سازی توطئه‌های بی‌شمار دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی و در طول چهار دهه از شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهیدان والامقام و مظلوم و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور بوده است.
امام جمعه چهارباغ درادامه بااشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع گفت: حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) در این مراسم با اشاره به عوامل اقتدار کشور و ملت ایران و علت مخالفت بدخواهان با این عوامل اقتدار، به تبیین «اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت» دشمنان نظام اسلامی پرداختند و با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش موجودِ کشور در منطقه پرآشوب، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که مورد هدف قدرت های استکباری نیز قرار دارد.
وی ادامه داد امام خامنه ای، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را به چند موضوع مهم از جمله اعلام صریح و قاطعانه اینکه مسایل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت آنها است، سفارش کردند و فرمودند امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.
امام جمعه چهارباغ با اشاره به 26اردیبهشت ماه مصادف با اعلام موجودیت جعلی رژیم صهیونیستی ، گفت: این روز به 'یوم النکبة ' نام گرفته است.
وی تصریح کرد: از نظر فلسطینی‏ها این روز یادآور روزهای تلخ یعنی اشغال سرزمین‏شان و مصادره اراضی و اولین موج آوارگی و اخراج بیش از 800 هزار فلسطینی از خانه و کاشانه‏شان است.
امام جمعه چهارباغ خاطر نشان کرد فلسطین و قدس شریف در پرتو «مقاومت و جهاد و استقامت» به آغوش امت اسلام باز خواهد گشت و اسرائیل غاصب، سرنوشتی جز شکست و نابودی نخواهد داشت.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.