به گزارش ایرنا فرشید گل زاده کرمانی روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه یزد افزود: شرکت رفاه بعنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی امسال در راستای تحقق شعار، برنامه های مختلفی در دستور کار دارد و شعار امسال این شرکت رشد و توسعه شتابان نامگذاری شده است.
وی اظهار کرد: ما در کشور با مشکل تولید روبرو نیستیم بلکه با مشکل توزیع مناسب محصول مواجه هستیم و با توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، به توزیع و فروش محصولات تولیدکنندگان داخلی کمک می کنیم.
گل زاده کرمانی تعداد فروشگاههای رفاه در کشور را 230 مورد بیان کرد و گفت: درسالجاری برنامه داریم بیش از این تعداد فروشگاه در سراسر کشور راه اندازی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 3 هزار و 500 نفر در فروشگاه‌های رفاه مشغول به کار هستند که در تلاش هستیم با ایجاد فروشگاه جدید این تعداد به 7 هزار نفر برسد.
مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ادامه داد: توسعه فروشگاه های زنجیره‌ای در قالب دو مدل دنبال می‌شود که در مدل اول، آمادگی و امکان تبدیل مکان‌های مناسب در شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، ادارات و غیره به شعبه‌ای از فروشگاه رفاه و در مدل دوم با همکاری فروشگاه‌های سنتی کوچک که این واحدها را با مدیریت صاحبان فعلی به شعبه‌ یا نمایندگی فروشگاه رفاه تبدیل کنیم.
وی در ادامه با اشاره به طرح عید تا عید ویژه ماه مبارک رمضان در فروشگاههای زنجیره ای سراسر کشور یادآور شد: این طرح از نیمه شعبان آغاز و تا عید فطر ادامه دارد که در راستای این طرح 3 هزار قلم کالای مورد نیاز مردم با تخفیف 20 تا 50 درصدی عرضه می شود.
گل زاده کرمانی میزان تخفیفات در فروشگاههای زنجیره ای در کشور را به ترتیب در سالهای 92 تا 95 به ترتیب 80 ، 150 ، 500 و 700 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در فروشگاه های نسل جدید، تنوع کالا و خدمات عرضه چون پخش مواد غذایی، میوه و سبزیجات و طبخ نان تازه، فروش لبنیات سنتی فراهم شده است.
وی خاطر نشان کرد: هر هفته در روزهای دوشنبه و سه شنبه، 10 قلم کالای اساسی را با سود صفر درصد عرضه می کنیم که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است
وی تعداد فروشگاههای رفاه در استان یزد را 15 مورد اعلام کرد و گفت: در سالجاری این تعداد به 30 مورد می رسد.
فروشگاههای زنجیره ای به شبکه ای از خرده فروشیهای کوچک و بزرگ گفته می شوند که کالاهای یکسانی را با مالکیت انحصاری ارائه می کنند.
فروشگاه رفاه اولین بار در ایران در سال 1374 راه اندازی شد.
2088/ 6197 خبرنگار: کبری دانشی دهج ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.