به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگاری شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: قانونگذار وظایف تمام عوامل اجرایی و نظارتی و سایر دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری را بصورت شفاف و دقیق مشخص کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
فرماندار مهریز اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور گسترده آحاد مردم در پای صندوق های اخذ رای تابع برگزاری جدی ، قانونی و سالم آن است که همه برای تحقق آن می کوشند.
رستگاری گفت: برگزاری انتخابات سالم و قانونی موجب دلگرمی و ارتقای اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی و یک وظیفه مهم در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری محسوب می شود.
وی افزود: ستاد انتخابات شهرستان مهریز از ابتدای فعالیت تاکنون طبق روز شمار و بدون مشکلی با همکاری سایر بخش ها وظایف خود را انجام داده و مقدمات کار از هر حیث فراهم است .
در این نشست که 30 نفر از معتمدان محلات مهریز حضور داشتند طبق مقررات رای گیری انجام شد و در پایان سید حسین حسینی ، احمد پور رحیمیان ، مجتبی منگابادی ، سید علی کار آموز ، هادی ابویی ، حمیدرضا بشارت، محمد رضا زارع ، جلال خواجه مهریزی و سید جلال میروکیلی به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.
انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
35 هزار نفر از مردم مهریز واجد شرایط رای دادن هستند و در انتخابات گذشته 64 صندوق نسبت به جمع آوری آرای مردم وجود داشته است.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7541/ 5054 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.