سید نبی رسولی روز چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد انتخابات ابرکوه در گفت وگو با ایرنا بابیان اینکه حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند اظهارکرد: در تمام مراحل انتخابات باید اصل بی طرفی رعایت شود که این مهم باید مورد توجه همه دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات باشد.
رییس ستاد انتخابات ابرکوه تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم ، قانونمند با رعایت اصل بی طرفی با حضور حداکثری ملت از اولویت دولت یازدهم است.
فرماندار ابرکوه بابیان اینکه همه نگاههای دنیا به انتخابات 29 اردیبهشت ایران دوخته شده است خاطرنشان کرد: ملت باحضور حماسی خود در انتخابات اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.
رسولی بابیان اینکه ازجمعیت 50 هزار نفری این شهرستان ، 31 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم بیش از 98 درصد و انتخابات شوراهای دوره قبل 91 درصد مردم شهرستان ابرکوه شرکت کردند.
رسولی تصریح کرد: در سطح شهرستان ابرکوه در مجموع 118 صندوق اخذ رای برای 60 شعبه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است که از این تعداد 56 شعبه ثابت و چهار شعبه سیار است.
وی همچنین یادآور شد: 27 شعبه در دو شهر ابرکوه و مهردشت و 33 شعبه دیگر در سطح روستاهای این شهرستان در موقع برگزاری انتخابات دایرخواهد شد.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت سال اینده برگزار می شود.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان یزد واقع است.
7540/6197 خبرنگار:کارگر ابرقوئی**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.