به گزارش ایرنا، علیرضا غیور عصر روز سه شنبه در همایش اخلاق سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان افزود: اگر سرمایه اجتماعی که حضور مردم در صحنه انتخابات است را نداشتیم نمی توانستیم در مقابل توطئه ها و تندباد های فراوان دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.
وی با بیان این که هر قدر نظام اسلامی مقتدرتر شود دشمنان ما جری تر می شوند تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری تاثیر بسزایی در بعد داخلی و خارجی و اقتدار کشور به همراه خواهد داشت.
فرماندار اردستان خطاب به بخشداران، دهیاران، شوراها و دست اندرکاران انتخابات گفت: در اردیبهشت ماه سال 96 دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم که نقش اجرایی کشور را برعهده خواهند داشت و می طلبد همه تلاش کنیم هر چه بهتر آن را برگزار کنیم.
غیور افزود: دولت با تمام تنگناهای اقتصادی و مشکلات اجتماعی تلاش کرده ضمن یک رقمی کردن تورم کارهای عمرانی زیادی را اجرایی کند و ثمره آن را مردم احساس می کنند.
وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما مسئولان است که با شفاف سازی و اطلاع رسانی، خدمات نظام را برای مردم تشریح کرده و امید و شادابی را به جامعه منتقل کنیم و زمینه حضور اقشار مختلف را در امر انتخابات فراهم سازیم.
فرماندار اردستان حفظ و حراست از اراضی ملی و رعایت قوانین در ساخت و سازها بویژه در روستاها را یادآور و خاطر نشان کرد: بخشداری ها و دهیاران ضمن نظارت دقیق به واگذاری اراضی و حفظ حقوق ملی همکاری لازم با قوه قضائیه نیز جهت برخورد با متخلفان داشته باشند.
علیرضا غیور امروز هم چنین در مراسم تجلیل از مربیان پیشکسوت پرورشی و مربیان شاغل بمناسبت هفته تربیت اسلامی در محل کانون شهید مفتح اردستان با بیان این که جامعه دانش آموزی جامعه ای حساس و مهم است که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد تصریح کرد: می طلبد عنایت بیشتر و ویژه ای در پیشگیری از آسیب های اجتماعی وجود داشته باشد.
غیور ارتباط بین جامعه دانش آموزی و مربیان امور تربیتی را بسیار معنوی و مثبت اعلام و خاطر نشان کرد: باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.
در این مراسم از حدود 40 نفر از مربیان و پیشکسوتان امر تعلیم و تربیت با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.