حجت الاسلام سید علی طاهری در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: استان گلستان جزء استان‎هایی است که توانسته کانون‎های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را در شهرستان‎های خود شکل بدهد.

وی تصریح کرد: امید داریم که یک وحدت حداکثری در انتخاب گزینه نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اتفاق بیفتد و در استان گلستان از کاندیداهای ریاست جمهوری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مرحله دوم حمایت خواهیم کرد.

طاهری کانون رسانه جمنا در استان گلستان جزء نخستین کانون‎هایی بود که در استان گلستان با انتخابات شکل گرفته و آغاز به کار کرده است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در شهرستان‎های استان نیز انتخابات برای تشکیل شورا در حال برگزاری است.

طاهری با بیان اینکه این دوره از انتخابات ریاست جمهوری رسانه‎ها یک پایه اساسی تبلیغاتی خواهد بود، یادآور شد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خودش را به یک نگاه سیاسی و یا تشکل خاص محدود نکرده و حتی فردی که با گرایش اصلاح‎طلبی 4 اصل جبهه مردمی نیروهای انقلاب را قبول داشته باشد جزء جمنا محسوب می‎شود.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان متذکر شد: در روزهای گذشته جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیانه‎ای صادر کرد و به شبهه‎هائی که در فضای مجازی مطرح شده پاسخ داده و همچنین دست‎خط آقای رئیسی وجود دارد که بیان داشته به سازکار جمنا اهمیت می‎دهم اما به علت زلزله نتوانستند در جلسه دوم حضور پیدا کنند.

طاهری با بیان اینکه نامزدها در مجمع اول سازو کار را پذیرفته است، افزود: آقای فتاح هم قبل و هم بعد و در حین مجمع بیان کردند که قصد نامزدی ندارم اما به علت علاقمندی به این جبهه کمک خواهم کرد.

وی یادآور شد: جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی مردم‌سالاری را به معنای واقعی در دستور کار قرار داده و پس ثبت‎نام در انتخابات و مناظره‎ها و براساس جمع‎بندی مردم یک از افراد می‎تواند بهتر کشور را اداره کند را برخواهد گزید.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان تاکید کرد: یک‌سری بیان می‎کنند که چه تضمینی است که همانند 1392 که یک گزینه به سازکار پایبند نبود این دوره نیز این اتفاق نیفتد، و به این افراد باید گفت فردی که این کار را انجام بدهد مورد حمایت جمنا قرار نخواهد گرفت.

طاهری گفت: تجربه سال 1392 نشان داد که در گزینه نهایی حتما باید یک نفر انتخاب شود و اعتقاد دارم که آقای جلیلی نگاهش این نیست که به هر قیمتی در انتخابات باقی بماند و وی یک دلواپسی‎هایی دارد و رایزنی‎هایی با او اتفاق افتاده است.

وی افزود: اگر نگاه مردمی به نامزدهای ریاست جمهوری انتقال داده شود این نظرات می‎تواند به انتخاب گزینه نهایی کمک کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 613772
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.