به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، فتح الله نوری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: در حال حاضر شرایط کشور به گونه‎ای است که مسائلی که نباید رخ دهد رقم می‎خورد.

وی تصریح کرد: دلسوزان نظام و انقلاب در این جبهه دور هم جمع شدند و معتقدند باید چاره‎ای اندیشیده شود و اگر اقدامی انجام نشود همانند صدر اسلام خیلی از مجاهدان به سمت ثروت‎اندوزی و مال‎اندوزی می‎روند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان ادامه داد: این آسیب در قالب حقوق‎های نجومی و تشکیل شرکت‎های ملی، فراملی و بین المللی خودشان را نشان داد و شاهد این هستیم برخی افراد در خانواده انقلاب داری ثروت‎های چند ده میلیاردی شدند.

نوری یادآور شد: تصمیم گرفته شده که در جمنا جمعیتی دور هم جمع کنیم که مردمی، فراجناحی و انقلابی باشند و بر این اساس اسم این جبهه را جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نهادند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس مردم به صورت جبهه‎ای وارد میدان شدند و توانستند هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر بگذارند و در جبهه‎های جنگ به پیروزی برسند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه ما در طول تاریخ هر گاه به صورت جبهه وارد شدیم توانستیم به پیروزی نیز برسیم، تاکید کرد: محوریت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اقدام مردمی است و بسیاری از فعالیت‎های گذشته نشان می‎دهد که یا جریان‎ها و یا گروه‎های سیاسی مدنظر بودند و نگاه‎ها باید مردمی و جبهه‎ای اتفاق بیفتد تا یک نگاه فراجناحی و ملی در کشور رخ دهد.

نوری بیان داشت: یک تجدید نظر در روند حرکت‎های گذشته در جمنا اتفاق افتاده تا نگاه این تشکل فراجناحی باشد و عقیده داریم برای رسیدن به موفقیت هیچ رویکردی جز اقدام به صورت جبهه‎ای نداریم.

وی یادآور شد: پس از آنکه هیئت موسسه جبهه مردمی در کشور انتخاب شد استان گلستان جزء نخستین استان‎هایی بود که اعلام موجودیت کرد و 7 نفر از دوستان بیانیه اولیه را امضاء کردند و شورای اولیه تشکیل دادند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612302
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.