به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهرام محمدی، سخنگو و رئیس مرکز رسانه‌ای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل در یادداشتی با عنوان از این تصاویر زیاد خواهید دید! نوشته است مشاهده برخی تصاویر مربوط به نیروهای انقلابی و اصولگرای اردبیل در کنار هم، واکنش بلافاصله اصلاح طلبان را برانگیخته است.

آنها با دل نگرانی، به نوعی خواسته‌اند با لحنی خاص  از کنار هم قرار گرفتن نیروهایی که ممکن است سلیقه های متفاوتی را از نظر سیاسی در گذشته  به نمایش گذاشته‌اند، اظهار تعجب کرده و با بیان اصطلاحاتی نظیر ائتلاف جدید و... تلاش کنند روند دایمی تخریبی خود را استمرار بخشند.

باید به این دسته یادآور شد چتری که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گسترده، خیلی فراگیر است. ائتلافی در کار نیست بلکه اتحادی است بر مبنای شاخص های انقلابیگری که همه را هم‌قول می‌کند تا در عمل نیز منیتها را کنار بگذارند و گرنه هزینه‌های خود را زیاد می‌کنند.

از این دست تصاویر وحدت بخش و امیدآفرین برای نیروهای انقلاب، زیاد خواهید دید بنابراین عصبانیت‌های خود را خاتمه دهید.

رییسی و خوابی که به چشم برخیها نمی‌رود

هنوز نه خود آیت‌الله رییسی برای حضور در عرصه انتخابات اعلام آمادگی کرده و نه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان جریان فراگیر مردمی و انقلابی منادی خروج از وضع موجود، به نهایت کار انتخاب کاندیدای واحد خود رسیده است، اما طرح نام تولیت آستان قدس رضوی و انتخاب خودجوش وی در اولین مجمع ملی بزرگ جبهه مردمی در کنار سایر گزینههای احتمالی، خواب را از چشم برخی جریانها ربوده است.

رییسی یک سیدمجتهد است، حقوقدان برجسته ای است که صرفا درس حقوق را در لندن نخوانده بلکه به لحاظ عملی نیز در عرصه حقوق زیست نموده است، نسبت به سایر کاندیداهای احتمالی به ویژه رئیس دولت، کمتر دارای آسیب پذیری از نظر ناکارآمدی اجرایی است، او توانست تنها در طول یکسال خدمات ارزنده ای  در حوزه فرهنگی و عمرانی به نمایش بگذارد.

این مجتهد توانست شعاع خدمات‌رسانی را از  محدوده حرم رضوی به کل کشور و گاه خارج از مرزها گسترش داد و اثبات نمود مدیریت انقلابی چابک و غیرتنبل نه تنها در چهار سال بلکه در یک سال هم می‌تواند و باید منشا خدمات و تحول باشد، علما و ائمه جمعه و جماعات سراسر کشور به عنوان طلایه داران حرکتهای مردمی به خوبی او را می‌شناسند و قبول دارند، اخلاق مداریش شهره است و از سویی مردم ایران علاقه خاصی به سادات انقلابی دارند.

اینها تنها بخشی از دلایلی است که سبب شده است جریانات ساختارشکن و همراهان خارجیشان نتوانند شب تا سحر آرامش یابند به ویژه که مردم را نیز ناراضی از عملکرد دولت می‌بینند. لذا نگرانی خود را گاه با شایعه"نیامدن" وی و در ورژن جدید با "تخریب خدمات" رییسی  نشان می‌دهند البته در روزهای آینده با مشاهده استقبال بی نظیر مردمی عصبانیت هایشان بیشتر هم خواهد شد.

هرچند جریان انقلابی برخلاف تحلیلهای غلط اولیه و القایی، توانست بسته‌ای متنوع و توانمند از کاندیداهای ریاست جمهوری را عرضه نماید و با اوضاع نابسامان کنونی وحدت و اجماع می‌تواند هریک از آنها را در رقابت با رئیس جمهور فعلی، برنده کند اما حضور سیدابراهیم رییسی هم جنبه وحدت آفرینی بالایی دارد و هم کار را به راحتی یکسره می‌کند.

برای آن دسته از اصلاح طلبانی که به انقلاب و مردم علاقمندند نیز توصیه می‌کنم که تا دیر نشده از جریانات ناکارآمد خود را جدا کرده و به صف انقلابیها بپیوندند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 608028
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.