محمد شجاعان بابیان اینکه سفارش‌ها و روایات فراوانی اسلامی در خصوص اکرام ایتام و رسیدگی به نیازمندان رسیده است، افزود: پایگاه‌های  این نهاد  و مراکز نیکوکاری در شب‌های قدر و به‌ویژه سالروز شهادت حضرت علی (ع) آماده ثبت‌نام از حامیان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین باهدف حمایت ایتام و فرزندان نیازمند هستند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد امام (ره) استان یزد،وی اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین طرح‌هایی هستند که به‌موجب آن حمایت مالی و معنوی ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد به خیران و نیکوکاران واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه اکرام نیز ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

وی با اشاره به بخشی از قابلیت‌های سامانه اکرام کمیته امداد، بیان کرد: نیکوکاران و حامیان خیر می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اکرام نسبت به انتخاب ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین باقابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدائی در این کار خداپسندانه شرکت کرده و به سیره عملی امیرالمؤمنین علی (ع) عمل کنند.

شجاعان ادامه داد: سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷*تلفن همراه، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سنا و سکه، درگاه‌های اینترنتی​emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

هم‌اکنون ۳۰ هزار نیکوکار و خیر یزدی در زمینه‌های مختلف ازجمله مشترک صدقات و حامی اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری دارند.

حدود ۴۰ هزار نفر در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.