مدیر کل کمیته امداد امام (ره) یزد در حاشیه برپایی جشن عاطفه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این جشن در 2 مرحله در روزهای 15 و 16 شهریورماه و نیز 11 مهر ماه برگزار می شود گفت: این جشن با برپایی صندوق های جمع آوری کمک های مردمی در مساجد، فروشگاه ها و مراکز تجاری و 32 مرکز نیکوکاری به عنوان پایگاه های مرحله اول آغاز شد.
محسن علیزاده افزود: همچنین فردا / جمعه/ نیز در میعادگاه های نماز جمعه با استقرار پایگاه های جشن عاطفه ها آماده دریافت کمک های افراد نیکوکار به دانش آموزان نیازمند هستیم.
وی خاطرنشان کرد: بخش دوم جشن عاطفه ها 11 مهرماه در سطح مدارس استان برگزار می شود تا کمک های دانش آموزان برای همکلاسی های کم بضاعت جمع آوری شود.
علیزاده با بیان اینکه استفاده از روش های نوین و الکترونیکی هم در جمع آوری وجوه جشن عاطفه ها در نظر گرفته شد گفت: مردم استان می توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #035* 8877 *، نرم افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری 0968877 اقدام کنند.
وی هدف از برپایی جشن عاطفه ها را حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری بیان کرد.
هم اکنون سه هزار و 513 دانش آموز و 951 دانشجو از خدمات مختلف فرهنگی کمیته امداد امام (ره) استان یزد استفاده می کنند.
استان یزد بیش از 239 هزار دانش آموز دارد.
سال گذشته نیکوکاران یزدی یک میلیارد و 110 میلیون تومان به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند استان به ‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.
هم اکنون حدود 38 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام (ره) استان یزد بهره مند هستند.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.