مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان روز پنجشنبه در همین رابطه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جشن عاطفه‌های امسال در 2 مرحله در استان برگزار می شود که مرحله اول آن طی روزهای پانزدهم و شانزدهم شهریورماه جاری و مرحله دوم 11 مهرماه در مدارس و در قالب کمک به دانش آموزان نیازمند از طریق توزیع پاکت اجرا می شود.
وی گفت: کمیته امداد استان امروز با برپایی 50 پایگاه ثابت در میادین اصلی شهرستان ها ، کمک های مردم را جمع آوری می کند و فردا ( جمعه) نیز مصلی ها ، مساجد و پایگاه های بسیج در استان آماده دریافت کمک های مردمی هستند.
محمدی تصریح کرد: از سال گذشته از طریق روش های نوین، اقدام به جمع آوری وجوهات مورد نیاز نیازمندان از طریق مراجعه به سامانه #013*8877* و یا شماره تلفن گویای 968877 و یا از طریق نصب نرم افزار سنا شده است.
وی با بیان اینکه با ارسال عدد 3 از طریق پیامک به شماره 8877 می توان نرم افزار سنا را بر تلفن همراه نصب کرد، گفت: نرم افزارهایی همچون سکه ، آپ و 780 نیز برای پرداخت غیر حضوری و روش های نوین پرداخت وجوهات نقدی جهت کمک به نیازمندان وجود دارد.
محمدی سرانه هزینه کرد برای تهیه سبد تحصیلی هر دانش‌آموز را 300 هزار تومان عنوان و اضافه کرد: امیدواریم امسال هم مردم نوع‌دوست و نیکوکار گیلان با کمک‌های مادی و معنوی خود، شرایط مناسبی را برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند فراهم کنند.
وی تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد گیلان را بیش از هشت هزار نفر اعلام و بیان کرد: برنامه کمیته امداد این است که با کمک خیران سبد تحصیلی برای همه این دانش‌آموزان تا قبل از شروع سال جدید تحصیلی فراهم و در اختیارشان گذاشته شود.
افزون بر 103 هزار خانوار نیازمند در گیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.