حسن کاوش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس هر ساله جشن عاطفه ها با مشارکت آموزش و پرورش در دو مرحله برای کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.
وی افزود: در مرحله اول برگزاری جشن عاطفه ها هفت ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهرستان ایجاد شد که کمک های نقدی وغیرنقدی مردم نیکوکار تا به امروز به ارزش 900 میلیون ریال جمع آوری شده است.
کاوش با اشاره به وجود 130 مدرسه در سطح شهرستان بندرانزلی خاطر نشان کرد : هرسال در مرحله دوم جشن عاطفه ها بیش از 120 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی در مدارس جمع آوری می شود.
مدیر کمیته امداد بندرانزلی با اشاره به جمع آوری 400میلیون ریال کمک های مردمی در جشن عاطفه ها تصریح کرد: کمک های نقدی دانش آموزان توسط مدیران مدارس به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا شده و گزارش آن از سوی مدیر مدرسه به کمیته امداد ارسال می شود.
کاوش با اشاره به اینکه 300 دانش آموز و دانشجو در سطح شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرانزلی هستند یادآور شد: برای هر دانشجو نیز مبلغ سه میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی در نظرگرفته می شود و این مبالغ مستقیما به حساب مددجویان واریز می شود.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و 2600 خانوار و حدود 4000 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان هستند.
خبرنگار: رضا اکبری **انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.