بهروز شریف روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه 12 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار داشت: جشن عاطفه ها به صورت متمرکز روز 15 شهریور در پایگاه های کمیته امداد، 16 شهریور در مصلی‌های نماز جمعه و 11 مهر در سطح مدارس برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه مراسم جشن عاطفه ها امسال با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» برگزار می شود، افزود: به منظور جمع آوری کمک های دانش آموزان به همنوعان نیازمند خود 280 هزار پاکت جشن عاطفه ها در سطح مدارس استان توزیع می شود.
شریف با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها پیش از آغاز مدارس، میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود، گفت: جشن عاطفه ها هر سال در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به منظور جذب کمک های مردمی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت اجرا می شود.
وی با اشاره به شیوه های جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها، افزود: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و آسان همچون تلفن گویای 0968877، نرم‌افزارهای موبایلی «سکه» و «سنا» یا از طریق وارد کردن کد #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت کمک های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.
72 هزار خانوار شامل 115 هزار نفر در آذربایجان شرقی تحت پوشش کمیته امداد هستند؛ 62 درصد جمعیت تحت پوشش را افراد سالمند تشکیل می دهند.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.