فرزاد فرهادی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهرورزی و همدلی است، افزود: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار مهر بسته به مهر شما در 2 مرحله 15و 16شهریور ماه در سطح پایگاه های اصلی کمیته امداد و میعادگاه های نماز جمعه استان برگزار شده است .
وی اظهار داشت: هچنین مرحله دوم در قالب جشن نیکوکاری در 11مهر ماه همزمان با بازگشایی مدارس در سطح مدارس استان با توزیع 220 هزار پاکت های جمع آوری کمک های نقدی برپا می شود که میزان کمکهای جمع آوری شده برای دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه خواهد شد.
فرهادی اضافه کرد:در جشن عاطفه های سال گذشته 17میلیارد و 700 میلیون ریال کمک های جمع آوری شده سطح استان به دانش آموزان نیازمند اهدا شد و پیش بینی می شود در جشن عاطفه های امسال نیز 39 میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شود.
وی یادآور شد: در حال حاضر سه هزار و 148 دانش آموز و 400 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین هستند که به هر دانش آموز 2 میلیون ریال بابت هزینه لوازم التحریر و 2 میلیون ریال بابت هزینه ثبت نام و البسه پرداخت می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت:با توجه به ضرورت آماده سازی زمینه تحصیلی فرزندان مددجو، کمک‌های جمع ‌آوری ‌شده در مرحله اول جشن عاطفه ها، پیش از بازگشایی مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.
وی هدف از برگزاری جشن های نیکوکاری و عاطفه ها را توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در سطح جامعه دانست و بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ انفاق، احسان و صدقه بین دانش آموزان از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها توسط کمیته امداد است .
فرهادی از دریافت کمک های مردمی با استفاده از روش‌های نوین خبر داد و گفت: خیران و نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد # 028*8877* ، تلفن نیکوکاری 33808-028 و یا از طریق سایت امداد کمک های خود را به حساب خانوارهای نیازمند واریز کنند.
7390* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.