به گزارش ایرنا، هدایت صفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در آستانه بازگشایی مدارس مرحله اول جشن عاطفه ها در روزهای 15 و 16 شهریور امسال با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای تامین بخشی از هزینه های تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت این نهاد برگزار می شود.
وی اظهار داشت: باید با شناسایی مزیت ها و ظرفیت های موجود در هر منطقه و استفاده از آن برای خدمات رسانی به نیازمندان مورد توجه باشد و در این میان بهره گیری از ظرفیت های مردمی در خدمت رسانی اثر بخش به جامعه هدف این نهاد از اولویت های مهم کمیته امداد این استان است.
این مسئول ادامه داد: امیدواریم با مشارکت خیران زنجانی در جشن عاطفه ها منابع مورد نظر برای ارائه این خدمت به دانش آموزان تحت حمایت فراهم شده و هیچ دانش آموز مستعد نیازمندی به دلیل فقر از تحصیل باز نماند.
وی بیان کرد: باید با تبیین عملکردها و شفاف سازی فعالیت ها زمینه افزایش ضریب حضور و نفوذ این نهاد در لایه های مختلف مردم با هدف بهره گیری از ظرفیت های آنها در فرآیند خدمت رسانی به نیازمندان بیش از گذشته فراهم شود.
صفری خاطر نشان کرد: برون سپاری بخشی از فعالیت های کمیته امداد با هدف چابک سازی فرآیندها و تسریع در خدمت رسانی به جامعه هدف اهمیت دارد و در این میان استفاده از ظرفیت حوزه علمیه خواهران، مراکز نیکوکاری، مساجد در اجرای مددکاری اسلامی و واگذاری بخشی از امور حمایتی و مددکاری این نهاد اهمیت ویژه ای دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647 خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز از جمله آن هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.