به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی کمیته فضاسازی کنگره سه هزار شهید استان قزوین، تاکید کرد: دستگاه های ذیربط تا آخر شهریور ماه جاری باید تمامی تابلوهای نصب شده مربوط به شهدا را در سطح استان بازسازی و به روز رسانی کنند.
وی با بیان اینکه دبیرخانه کنگره باید برای هماهنگی های بیشتر بین دستگاه ها، نقش پررنگ تری داشته باشد، ادامه داد: متاسفانه برخی دستگاه های ذیربط از برنامه های زمانبندی شده عقب هستند که باید این مساله از سوی آنان با انجام کارهای بر زمین مانده، آن را جبران کنند.
به گفته وی، دستگاه ها برای تسریع در کارهای خود نباید در انتظار تشکیل جلسات بمانند بلکه در صورت نیاز از طریق تلفن و یا نشست های داخلی نسبت به رفع مشکلات بر سر راه اقدام کنند.
فرخزاد یادآور شد: با توجه به اینکه طراحی محوطه نمایشگاه کنگره به حوزه هنری سپرده شده لذا این کار باید انجام شود تا برای اجرا به شرکت نمایشگاه ها تحویل داده شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین زمان برگزاری این کنگره را آبان ماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: برای برگزاری باشکوه این مراسم باید از توانمندی و ظرفیت دستگاه های ذیربط به خوبی استفاده شود تا ما شاهد فضاسازی های لازم کنگره در تمامی شهرها، روستاها و حتی مسیرهای عبوری در استان باشیم.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.