مجید جوادیان زاده افزود: در نشستی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل، هیات مدیره صندوق اعتباری هنر و معاون اول رییس جمهوری در این مورد برگزار شد، این افراد تا پایان خرداد ماه امسال از پرداخت حق بیمه معاف شدند.

وی اظهار کرد: در این جلسه که به درخواست مدیرعامل صندوق اعتباری هنر برگزار شد، به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت دولت؛  پرداخت حق بیمه سهم هنرمندان در سه ماهه اول سال جاری به  عهده  صندوق اعتباری هنر گذاشته شد.

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد یزد، جوادیان زاده تصریح کرد: نیازی به مراجعه حضوری هنرمندان نیست و کارشناسان صندوق اعتباری هنر تمامی اقدامات و مراحل این کار را انجام می دهند.

وی ادامه داد :بر اساس این موافقت، ۳۵ هزار نفر هنرمند تحت پوشش صندوق اعتباری هنر در کشور مشمول این بخشودگی شدند  که تعداد هنرمندان استان یزد حدود ۴۵۰ نفر است.

جوادیان زاده  گفت: از دیگر نتایج و مصوبات این جلسه اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان از منایع اشتغال پایدار در قالب وام قرض الحسنه به منظور جبران خسارت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در حوزه فرهنگ و هنر است که در اختیار وزارتخانه قرار می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.