محمد علی طالبی روز شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به اهمیت همکاری و رعایت صرفه‌جویی در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال موضوع صرفه‌جویی را با توجه به مشکلات به صورت جدی باید رعایت کرد و تلاش مناسب به عمل آید.

وی ادامه داد: دستگاه‌هایی که تاکنون بودجه طرح‌های عمرانی خود را جذب نکرده‌اند ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به بررسی دقیق تخصیص‌ها بررسی و تا پایان تیرماه جاری نسب به جذب آن اقدام لازم را انجام دهند.

این مسوول تصریح کرد: همکاری مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان در پیگیری مصوبات و اقدام به موقع  و مناسب باید مدنظر قرار گیرد که کاری لازم و امسال مورد تاکید است .

طالبی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی اگر در موعد مقرر و تعیین شده نسبت به جذب اعتبارات مجموعه خود اقدام نکنند در غیر این صورت بودجه آنها به سایر دستگاه‌ها منتقل می‌شود.

استاندار یزد از پیگیری طرح‌ها و اهداف توسط دستگاه‌ها در بخش‌های  مختلف در سطح استان قدردانی کرد و تلاش مضاعف در تحقق برنامه‌ها را خواستار شد. 

۲۱۹ میلیارد ریال اعتبارات تبصره ۱۹ نیز برای اجرای ۲۲ طرح در دستگاه‌های مختلف در نشست  شورای برنامه ریزی و توسعه به تصویب رسید.

در این نشست پیشنهاد ستاد راهبردی میراث جهانی یزد و کمیته‌های آن نیز بررسی قرار گرفت .

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد . 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.