به گزارش ایرنا، داود محمدی روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان قزوین اظهار داشت: استفاده از منابع برخی نهادها و دستگاه ها از قبیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی، بسیج سازندگی، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام و سهمیه قیر رایگان در کنار مشارکت های مردمی می تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از دستگاه ها باشد.
وی ادامه داد: از بودجه 407 هزار میلیارد تومانی امسال کشور، 320 هزار میلیارد تومان آن مربوط به هزینه های جاری و مابقی نیز به طرح های اجرایی و عمرانی تخصیص یافته است که در صورت تحقق 100 درصدی آن، این میزان به هیچ وجه نمی تواند پاسخگوی بسیاری از طرح ها باشد.
به گفته محمدی، با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، مدیران دستگاه های اجرایی اگر بتوانند هزینه های جاری را نیز رفع کنند در واقع کار بزرگی انجام داده اند.
این نماینده مجلس با تاکید بر دقت دستگاه های اجرایی استان در انجام طرح های عمرانی، گفت: در شرایط سخت اقتصادی موجود نباید کاری کنیم که بعد از چند ماه از عمر پروژه های مورد بهره برداری، برای رفع و مرمت آنها دوباره هزینه شود.
وی نظارت و زمان بندی در انجام طرح های عمرانی و خدماتی را حایز اهمیت دانست و افزود: اینکه طرحی در زمانی خاص کلنگ زنی شده و براساس یک برنامه ریزی منسجم و معین به بهره برداری برسد بسیار قابل توجه است و باید مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.