معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد بازآفرینی شهری تأکید کرد و گفت: اجرای این طرح ملی، یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و تأکید شخص رئیس جمهور است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان  شرقی، جواد رحمتی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان، با اشاره به آغاز اجرای مصوبات و تصمیمات این ستاد، بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای همکاری در راستای اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری در استان تأکید کرد.
وی افزود: سهم استان از محل اجرای مصوبات ستاد بازآفرینی شهری، احداث شش هزار و 300 واحد برای ساکنان مناطق حاشیه‌نشین و بافت‌های فرسوده است.
رحمتی تأکید کرد: سازمان همیاری و شهرداری باید به عنوان توسعه گر، به رسمیت شناخته شده و از ظرفیت این نهادها برای پیشبرد اهداف طرح بازآفرینی شهری، بیش از پیش استفاده کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان، در 10 هکتار از اراضی اختصاص‌یافته به احداث مسکن برای همشهریان حاشیه‌نشین، مشارکت خواهد کرد.
به گفته وی، دولت در اجرای این طرح به دنبال کسب سود نیست و انتظار دارد با همکاری و همراهی بخش خصوصی بتواند بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط به مناطق حاشیه‌نشین و بافت‌های ناکارآمد شهری را رفع کند.  
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.