به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد محمودآبادی شامگاه سه شنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان با اشاره به اینکه روابط عمومی ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند افزود: روابط عمومی در یک سازمان به معنای ارتباط سالم، شفاف و پویا با مخاطب است.
وی اظهار داشت: واحد روابط عمومی سخنگوی یک سازمان است و باید اختیارات و جسارت لازم را داشته باشد.
سرپرست فرمانداری سیرجان تصریح کرد: برخی دستگاه های اجرایی روابط عمومی را صرفا برای تایید و یا تکذیب می خواهند در حالی که این ماموریت روابط عمومی این نیست.
وی با بیان اینکه روابط عمومی در یک سازمان به معنای ارتباط سالم، شفاف و پویا با مردم و مخاطب است تصریح کرد: واحد روابط عمومی سخنگوی یک سازمان است که باید اختیارات و جسارت لازم را داشته باشد.
سرپرست فرماندار ی سیرجان یادآورشد: نیروی متخصص در حوزه های روابط عمومی به تعداد دستگاه های اجرایی در استان وجود ندارد و نیروی انسانی متخصص عمده ترین بخش در روابط عمومی است.
حجت الاسلام محمودآبادی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در انتخاب روابط عمومی دقت کنند گفت: نقش روابط عمومی شاید از مدیر دستگاه اجرایی هم مهمتر باشد.
وی ادامه داد: ثبات مدیریتی در حوزه های مختلف به دلیل وجود روابط عمومی ها اتفاق می افتد که اگر با تدابیر لازم و آگاهی این اتفاق بیافتد یک سازمان می تواند همواره سرافراز و موفق عمل کند.
سرپرست فرمانداری سیرجان ارتباط رسانه ها با سازمان های اداری را عامل خود ارزیابی سازمانها دانست و گفت: مدیران ادارات باید در اتاق خود را به روی رسانه ها باز کنند.
حجت الاسلام محموآبادی با تاکید بر اینکه رسانه ها می توانند عملکرد مسئولان را نقد کنند به شرط آن که نقد آنها منصفانه و سازنده باشد تصریح کرد: شهرستان سیرجان یک شهر رسانه ای است اما نشریات آن از کیفیت لازم برخودار نیستند.
وی به برگزاری انتخابات اشاره و تصریح کرد: نشریات و روابط عمومی ها باید برای مشارکت حداکثری پرشور مردم در صحنه انتخاب اطلاع رسانی کنند.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.