به گزارش ایرنا، احسان فروزنده روز پنجشنبه در نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: نقش کنونی روابط عمومی ها در عصر ارتباطات بسیار جدی تر، پررنگ تر و تاثیرگذارتر از قبل است.
وی افزود: با وجود فضای مجازی، فن آوری اطلاعات و ارتباطات، نوع مخاطب و ابزار روابط عمومی باید بتوان با شرایط موجود حرکت و در مسیر توسعه و تعالی اقدام کرد.
فروزنده تصریح کرد: مسئولان و فعالان روابط عمومی ها باید فرصت ها و تهدید های فضای مجازی را شناسایی و در راستای بهره مندی از مزیت های آن برنامه ریزی کنند.
وی با اشاره به نقش مؤثر رسانه های گروهی و فضای مجازی در اطلاع رسانی شفاف، به موقع، صحیح و سریع مربوط به جاری شدن سیلاب اخیر در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اقدام به موقع روابط عمومی ها و خبرگزاری ها از بروز شایعات بی اساس در این خصوص جلوگیری کرد.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اقدام دولت تدبیر و امید در برنامه ریزی برای دسترسی شفاف مردم به اطلاعات و اخبار توانست حوزه ارائه اطلاعات شفاف را در کشور متحول کند.
وی گفت: دولت یا این اقدام خود همچنین توقعات رسانه ای در سطح کشور را افزایش داد و ارتباط بین مردم و دولت با هدف تقویت عملکرد مسئولان تقویت شد.
فروزنده به نزدیکی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال جاری تاکید کرد: روابط عمومی ها باید زمینه لازم برای حضور گسترده و مشارکت بالا در این رویداد مهم را فراهم کنند.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان در کشور روز جمعه دوم اسفند 1398 برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به لزوم ساماندهی اطلاعات روابط عمومی های دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا بانک اطلاعاتی کاملی مربوط به مسئولان و فعالان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان تهیه و تدوین می شود.
فروزنده اظهار داشت: نهمین گردهمایی تجلیل از فعالان روابط عمومی در چهارمحال و بختیاری بهار امسال برگزار
و 7 روابط عمومی و 3 روابط عمومی فرمانداری های استان به عنوان فعالان برتر در این حوزه معرفی می شوند.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای انتخاب و معرفی فعالان برتر روابط عمومی های استان دستورالعمل و کاربرگ هایی تهیه شده که به دستگاه های اجرایی استان ارسال خواهد شد.
وی افزود: در این دستورالعمل و کاربرگ ها 7 شاخص برای ارائه مستندات و ارزیابی به منظور انتخابات فعالان برتر روابط عمومی های دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری تعریف شده است.
فروزنده تصریح کرد: امروزه ارتباطات و اطلاع رسانی در روزگار کنونی عرصه های ناشناخته را برای مخاطبان فراهم کرده است.
وی با اشاره به آسیب های موجود در روابط عمومی دستگاه های اجرایی یادآور شد: بی اعتمادی مردم به برخی اخبار رسمی منتشره یکی از این آسیب ها به شمار می رود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این آسیب نتیجه برخی مصلحت اندیشی های نهفته در دستگاه های اجرایی است که باعث انعکاس نادرست و ناقص خبر می شود.
فروزنده گفت: افزایش اعتماد عمومی به انعکاس واقعیت های درست در راستای آگاهی افکار عمومی نیاز دارد.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.