به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رئوفی عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی در هرمزگان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت این اجلاس یکی از سران سه قوه کشور در اجلاس سراسری به میزبانی استان شرکت و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار فضای مجازی در خصوص نماز همزمان با اجلاس سراسری نماز در هرمزگان، افزود: این نمایشگاه درحوزه‌های مختلف با محوریت فضای مجازی به مدت یک هفته در استان برپا خواهد بود .
رئوفی تصریح کرد: این نمایشگاه، نمایشگاهی کشوری از آثار فضای مجازی در ارتباط با نماز است و به عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ستاد اقامه نمازهرمزگان مربوط نمی‌شود و فعالان هرمزگانی نیز در حوزه نماز آثار خود را به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند.
رئوفی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان امکانات خود را برای برگزاری هرچه بهتر اجلاس بسیج کنند و همکاری مستمر و نزدیکی با ستاد برگزاری اجلاس داشته باشند.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بر لزوم پررنگ‌تر شدن تبلیغات و اطلاع‌رسانی اجلاس نماز در فضای عمومی استان ، تاکید کرد.
بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز 30 آذرماه امسال به میزبانی استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار می‌شود.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.