به گزارش خبرنگار ایرنا، هیرش رضایی روز چهارشنبه در همایش تخصصی نو انگار با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کردستان اظهار کرد: با توجه به گفتمان دولت - ملتی که در جامعه حاکم است روابط عمومی ها باید به عنوان یک لایه کاملا انعطاف‌ پذیر بین دولت و ملت عمل کنند.
وی با بیان اینکه در روابط عمومی ها گاهی به عنوان یک بیگانه با افکار عمومی روبرو می شویم، افزود: گاهی باید نیازها و مشکلات را از مردم به دستگاه ها و مسئولان انتقال دهیم یعنی اینکه پل ارتباطی میان مردم و مسئولان و مسئولان و مردم باشیم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان با اشاره به ضرورت بهره گیری از ابزارهای جدید در اطلاع رسانی تاکید کرد: روابط عمومی ها برای تشریح عملکرد دستگاه های اجرایی از فضای سنتی به فضای مدرن روی آورند.
به گفته وی، بسیاری جوانان امروز از فضای مکتوب دوری گرفته اند اما در فضای مجازی حضور دارند که روابط عمومی ها باید برای آگاه رسانی و ارائه خدمات به جامعه از این فضا بیشتر بهره بگیرند.
رضایی با اشاره به اینکه سنجش بازخوردها برای کار بهتر و رفع نواقص دستگاه ها و مسئولان اجرایی توسط روابط عمومی بسیار مهم است، اضافه کرد: باید قدم های موثری در زمینه افکارسنجی در استان کردستان برداریم.
همایش تخصصی نوانگار با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کردستان و به شیوه کارگاهی برگزار شد، رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران و معاون ارتباطات و اطلاع رسانی این مرکز که وابسته به جهاد دانشگاهی است از مهمانان حاضر در این همایش بودند.
خبرنگار: امید بهمنی ** انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.