به گزارش ایرنا، علی صالحی روز دوشنبه در تریبون آزاد اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی نهادهای اجرایی استان افزود: در صورت انتصاب مسئول روابط عمومی بدون اعلام نظر هیات رئیسه شورا، عضویت فرد در شورا باطل و با دستگاه مربوطه در حوزه روابط عمومی همکاری نمی شود.
وی، «شو محوری» برخی مدیران را از جمله مشکلات استان دانست و اضافه کرد: از مدیران دستگاه ها انتظار می رود با پرهیز از شومحوری، گزارش عملکرد را به مردم ارائه کنند.
وی در ادامه با طرح این پرسش، «چرا مدیران دستگاه های اجرایی هنگام حضور در مکان هایی از جمله سینما و سالن تئاتر در صف اول بنشینند؟» اظهار داشت: مدیران نباید خود را از مردم تفکیک کنند؛ آنان باید بدانند، مردم درباره عملکردشان قضاوت می کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در باره شایعه تنزل مجدد جایگاه سازمانی این اداره کل گفت: زمزمه هایی در این خصوص شنیده شد، تاکنون به طور جدی مطرح نشده است.
صالحی با یادآوری تلاش های گذشته برای بازگشت جایگاه سازمانی روابط عمومی استانداری به دنبال درخواست های مکرر نخبگان و فعالان این حوزه، تصریح کرد: در صورت تنزل جایگاه از مسئولیت خود کناره گیری می کند.
روابط عمومی استانداری یزد در کنار تعدادی از استانداری ها از سال 1396 با تنزل جایگاه سازمانی روبرو شد که خرداد 1397 دوباره به اداره کل ارتقا یافت.
در این نشست، اعضای شورای یادشده پیشنهادها و انتقادهای خود از عملکرد هیات رئیسه شورا از جمله تحول در شیوه برگزاری دوره های آموزشی، تدوین جدول زمان بندی مناسبت ها، همکاری مدیران روابط عمومی نهادها برای برگزاری مطلوب آیین ها و تقویت فعالیت های رفاهی مطرح کردند.
مدیر و کارشناسان روابط عمومی 106 دستگاه اجرایی یزد می توانند به عضویت شورای یادشده در آیند.
اعضای هیات رئیسه، بازرس و خزانه دار شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، 16 مهر 97 با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره شورا در استانداری انتخاب شدند.
در این انتخابات از 21 نامزد مهدی نشاسته گر، امیر ترقی نژاد، هادی تیموری، حامد سلطانی، سمانه زارع زاده، تقوا کولیوند و علی رضا فلاح زاده به عنوان اعضای اصلی و علی رضا مشرف و محمدحسین شرعیاتی به عنوان اعضای علی البدل هیات رئیسه شورا بیشترین رای را به خود اختصاص دادند.
همچنین با رای اعضای شورا ، حسن علی اکبریان به عنوان خزانه دار و علی رضا باقری به عنوان بازرس و محمدرضا امراللهی و مهدی جاور به ترتیب به عنوان خزانه دار و بازرس علی البدل انتخاب شدند.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.