به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در شهرک صنعتی ایوانکی افزود: با توجه به نوسان قیمت ارز قیمت مواد اولیه برای تولید کالا افزایش قابل توجهی یافته که برای جبران نقدینگی این واحدها باید سقف تسهیلات افزایش یابد.
وی خاطر نشان کرد: اولویت مهم اقتصادی در استان سمنان امسال شناسایی و رفع موانع تولید است.
استاندار سمنان ادامه داد: در 2 سال گذشته با ارایه تسهیلات هفت هزار و 500 میلیارد ریالی جهش خوبی در بخش های مختلف اقتصادی استان رخ داد و این رویه برای امسال هم ادامه می یابد.
آشناگر تصریح کرد: دولت برای رفع گرفتاری های واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان در تلاش است و دستگاه های اجرایی با همدلی و درک شرایط موجود برای جبران مشکلات این واحدها در تلاش باشند.
استاندار سمنان گفت: تدابیر لازم برای رفع مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی استان اندیشیده شده است و مسئولان دستگاه های اجرایی در خدمت صنعتگران هستند.
به گزارش ایرنا، در این نشست فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.
از مجموع 2 هزار و 20 واحد تولیدی فعال در استان سمنان 30 درصد در شهرستان گرمسار مستقر است؛ گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است و 110 کیلومتر تا شهر سمنان فاصله دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.