ونوس عامری با  قدردانی از تمامی شهریاران و شهربانوانی که اجرای این پویش را عهده‌دار بودند افزود: این پویش با حضور ۱۷۵ نفر که از این تعداد ۹۲ نفر به صورت افتخاری و  تعدادی از افراد بدسرپرست یا بی‌سرپرست بودند  در سالن چندمنظوره جمعیت هلال احمر به فعالیت پرداخت.

وی  اظهار کرد: این افراد در مدت بیش از یک ماه فعالیت هفت هزار و ۵۷۶ ساعت کاری در مجموع سه هزار و ۹۰۰ عدد کلاه، هفت هزار و ۱۱۰ عدد گان،  ۲ هزار و ۶۶۹ لباس محافظت شخصی ،  ۱۹ هزار و ۸۸۴ عدد ماسک،  شش هزار و ۵۹۸ عدد پاپوش،  شش هزار و ۶۶۶ عدد ساق دست و  یک هزار و ۲۲۱  عدد شلوار تولید کردند.

عضو شورای  شهر یزد اظهار کرد: همه این تولیدات به کادر درمان مستقر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا اهدا شد.

به گزارش عصر جمعه روابط عمومی شورای شهر، عامری ابراز امیدواری کرد که با حضور بخش خصوصی و خیران این کارگاه ویژه افراد بی سرپرست و بدسرپرست به صورت دایم به فعالیت بپردازد.

همچنین  رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۸۸ هزار و ۱۹۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت۹۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فوتی ها به پنج هزار و ۵۷۴ تن رسید.

کیانوش جهانپور روز جمعه  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر پنجم اردیبهشت ماه جاری بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و ۱۶۸ بیمار مبتلا به کووید- ۱۹ ( کرونا) در کشور شناسایی شدند.

وی بیان کرد: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۶۶ هزار و ۵۹۶ نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند که شامل حدود ۷۵ درصد مبتلایان است و سه هزار و ۱۲۱ تن نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند.

وی گفت: تاکنون ۳۹۹ هزار و ۹۲۷ آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در ۱۲۶ آزمایشگاه کشور انجام شد.

جهانپور افزود: در حال حاضر هیچ استانی در وضعیت قرمز بیماری کرونا نیست اما هشدارها به قوت خود باقی است. وضعیت عادی نیست و همچنان رعایت بهداشت فردی، اجتماعی و فاصله گذاری اکیدا توصیه

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.