به گزارش روز شنبه روابط عمومی این شرکت، ابوالفضل اسدی در جلسه مسوولان به بررسی هشت محور جامعه، رهبری استراتژیک، مشترکان منابع انسانی، مالی اقتصادی، شراکت‌ها و منابع، روش‌ها و فرایندها و تحقیقات و آینده‌پژوهی اشاره کرد و افزود: جلب همکاری و همفکری در تحقق اهداف ضروری است .

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و فرایند نویسی در خصوص HSE، رسیدگی به مشکلات شبکه، توجه به همکاری‌های مشترکان در انجام تعهدات، کنترل بار و مدیریت مصرف از اهمیت برخوردار است و تحقق این اهداف در گرو همکاری و همفکری همه واحدهاست.

این مسوول، نیاز به برنامه‌ریزی‌های دانش‌بنیان و سیستماتیک، توجه به هزینه‌های سنگین خرید خارجی، توجه به تجربیات دیگر شرکت‌ها، شناسایی نیازها، استفاده از محققین مجرب، به‌کارگیری فنّاوری‌های جدید، افزایش انگیزه، توجه ویژه به بانوان، جانشین‌پروری، گردش شغلی، توجه به شرایط خاص و یکنواخت نوبت‌کاران شرکت را مورد تاکید قرار داد.

اسدی همچنین محدودیت‌ مالی جدی پیش رو را خاطر نشان کرده و جستجوی منابع، مدیریت نافذ و موثر بر درآمدها و هزینه را ضروری دانست و افزود: تلاش برای اولویت‌گذاری پروژه‌ها، اقدامات و جستجوی راهکارهای کم‌هزینه و تلاش برای افزایش درآمد با توجه به مشکلات پیش‌آمده ناشی از بیماری کرونا امری لازم و ضروری است.

همچنین معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به حضور ۴۶ درصدی کارکنان شرکت در معاونت بهره‌برداری، گزارشی از عملکرد این معاونت ارائه و به برخی از شاخص‌های عملکردی این معاونت اشاره کرد.

علی‌محمد فتح‌آبادی  همچنین فعالیت حدود ۲۵۰ نفر نیروی ثابت پیمانکاری نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری پست‌ها به‌صورت شبانه‌روزی را یادآور شده و توجه به این منابع انسانی را حائز اهمیت دانست.

وی به تشریح شاخص‌های عملکردی معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای پرداخت و گفت: ۹۲ درصد از برنامه‌های نگهداری و تعمیرات در سال ۹۸ انجام‌شده و آمادگی‌های لازم برای پیک‌بار ۹۹ وجود دارد.

بررسی مشکلات و تنگناهای شبکه در پیک‌بار سال ۹۹ در پست‌های خضرآباد، مهریز، ۲۳۰ اردکان و سرو، پیگیری پروژه‌های مصوب توسعه، برنامه‌ریزی برای مانور بحران، آموزش کارکنان با استفاده از ظرفیت و توانایی داخلی شرکت از دیگر موارد مطرح‌شده توسط معاون بهره‌برداری بود.

تقویت حوزه پشتیبانی در معاونت بهره‌برداری، هماهنگ‌سازی و سیاست‌گذاری بخش مخابرات و فیبر نوری در سطح شرکت و هماهنگ‌سازی بیشتر مدیریت مصرف در سطح توانیر و مدیریت شبکه و همچنین در سطح واحدهای شرکت برق منطقه‌ای یزد از دیگر خواسته‌های معاون بهره‌برداری بود.

در ادامه این نشست مدیران معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای با ارائه گزارش بخش‌های تحت مدیریت خود، خواسته‌ها، چالش‌ها و مشکلات واحدهای خود را با مدیرعامل این شرکت در میان گذاشتند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۶۶۰ هزار مشترک برق دارد.

هم اکنون ۸۱.۱ درصد مشترکان توزیع برق استان در بخش خانگی، ۱۳.۵ درصد در بخش تجاری، ۲.۳ درصد عمومی، ۱.۷ درصد صنعتی و ۱.۴ درصد کشاورزی هستند.

در فروش انرژی، بخش‌های صنعتی با ۵۲ درصد، کشاورزی با ۱۵ درصد، خانگی ۲۲ درصد، عمومی ۶ درصد و پنج درصد مربوط به بخش تجاری است و در مجموع ۶۷ درصد فروش انرژی حوزه توزیع استان در تولید استفاده می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.