محمدصادق کوچک‌زاده عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه باشگاه فیلم حوزه هنری ، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد گفت: با راه‌اندازی این پاتوق هنری و آموزشی ، زمینه‌ مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای سینمایی فراهم شده است.

وی افزود: در این مدت در مجموع حدود پنج هزار دقیقه فیلم اکران و چیزی معادل آن نیز صرف تحلیل و بررسی آثار شد که مورد استقبال علاقه‌مندان و فعالان این حوزه هنری قرار گرفت .  

به گفته این مسوول، حدود هزار نفر به تماشای این آثار نشستند و در نشست‌های آموزشی ـ تحلیلی باشگاه فیلم این نهاد شرکت کردند که نقشی مهمی در ارتقای آگاهی شرکت کنندگان داشت.

کوچک‌زاده با اشاره به اکران آثار فیلم‌سازان یزدی با هدف تشویق آنان با عنوان «حال خوب» گفت: فیلم داستانی «خواب‌های خط‌خطی» نوشته رضا احمدی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدمحمد حسینی به نمایش در ‌آمد و با حضور کارگردان، برخی عوامل و اهالی سینما مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

وی ، حضور مدیران فرهنگی و هنرمندان مطرح استان به عنوان کارشناس برنامه را از نقاط قوت این سلسله نشست‌ها بیان کرد و ارتقای دانش و توانمندسازی استعدادهای هنری را از جمله اهداف باشگاه فیلم حوزه هنری برشمرد.

وی در پایان اظهار داشت: این نشست‌ها با استقبال خوب و همدلی هنرمندان عرصه سینما به ویژه جوانان همراه بوده که جای قدردانی است.
نشست‌های تخصصی باشگاه فیلم حوزه هنری پس از شکست ویروس کرونا، سه‌شنبه هر هفته در سالن نارنجستان این نهاد واقع در خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.