حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پذیرش و اسکان مسافران در زائرسرای امامزادگان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و مقابله با این ویروس، اسکان زائران و مسافران در زائرسرای امامزادگان استان یزد مقدور نیست و این مراکز تا اطلاع ثانوی از چرخه اقامت خارج شدند.

زارع زاده با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد روزانه ضدعفونی می‌شوند، افزود: درب‌های ورودی و خروجی اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جا مهری، سرویس بهداشتی، زائرسرا و تمام سطوحی که مردم با آن تماس دارند، در نوبت‌های مختلف با مواد شوینده ضدعفونی و استریل می‌شوند.

وی یادآور شد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در یزد و تاکید مسئولان بر رعایت نکات بهداشتی، تجمع و توزیع مواد غذایی و نذورات اطعامی در امامزادگان و بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ تن ماده خالص ضدعفونی کننده از محل موقوفات مرتبط، برای پاکسازی فضای امامزادگان، بقاع، مساجد و معابر عمومی از ویروس کرونا، تهیه و بین گروه‌های جهادی و مردمی در محلات مختلف شهرستان یزد توزیع شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.