نقی زمانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۳۰۰ نیروی با تجربه با حضور در واحدهای زیرپوشش به صوررت چهره به چهره نسبت به ارائه آموزش‌های مورد نیاز برای مبارزه با کرونا اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: آموزش‌ها در مورد نحوه تهیه و توزیع موادغذایی از مدت‌ها قبل آغاز شد و به خاطر  اهمیت موضوع با همکاری برخی دستگاه‌ها ادامه دارد.

کارشناس موادغذایی شبکه بهداشت یزد اظهارکرد: ارائه آموزش به متصدیان عرضه مواد غذایی و رعایت دقیق و کامل آن نقش اصلی در پیشگیری بیماری دارد.

زمانی همکاری صاحبان صنوف و کسبه مواد غذایی با کارشناسان بهداشت را مطلوب دانست و اظهارامیدواری کرد با تعامل بیشتر بتوان از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کرد.

اسنان یزد افزون بر ۵۰ هزار واحد صنفی دارد.

همچنین استاندار یزد از رو به تکمیل شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی خبرداد و از شهروندان خواست در زمینه رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری اهتمام بیشتری داشته باشند.

محمدعلی طالبی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی با ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت استان یادآور شد: با افزایش مراجعه مردم، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی پیش‌بینی شده برای بستری بیماران  درحال تکمیل است و استفاده از ظرفیت ⁧بیمارستان صحرایی⁩ و سایر مکان ها را ضروری ساخته است.

تا کنون در استان یزد ۱۴ نفر بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.