به گزارش روز جمعه ایرنا ، در شبکه های اجتماعی و در سایت های خبری شهرستان اعلام شد، انتصاب سرپرست بیمارستان یادشده دستخوش نگرش ها و بینش های سیاسی شده و با فشار جناحی خاص صورت گرفته است.
همچنین به گفته مسئول هفته نامه و پایگاه خبری نارین نیوز میبد که در کانال این رسانه درج شد، به زودی این رسانه مواضع و نظرهای بعضی مسئولان و فعالان سیاسی شهر در ارتباط با این انتصاب را که طی چند روز گذشته در جلسات عمومی و خصوصی بیان شد، منتشر می کند.
حالا جای سئوال است ، علی رغم اینکه انتصاب در شهرستان باید با بهره گیری از نظر مسئولان و معتمدان و امام جمعه شهرستان صورت گیرد چرا نشستی که به ویژه در چنین مواردی برگزار می شود تنها رسانه های خاص باید از ما وقع نشست ها مطلع شوند و به نوعی فرصت داشته باشند تا ایجاد کننده موجی از بی اعتمادی نسبت به مسئولان شهرستان ، استان و نظام جمهوری اسلامی باشند.
همچنین چرا زمانی که نشستی در شهرستان به ویژه با حضور مسوولان استانی یک نهاد و سازمان فرهنگی صورت می گیرد باید گزارش آن نشست از طریق کانال ها و گروه های تلگرامی اعلام شود که تخصصی در حوزه رسانه ای ندارند و خبرنگاران و رسانه های یک شهرستان از طریق آن گروه ها و کانال ها در جریان برگزاری نشست ها قرار گیرند.
اگر جلسات و نشست هایی محرمانه است چرا گزارش آن در کانال های تلگرامی و یا در رسانه هایی خاص منتشر می شود؟ و چرا های دیگر که خوب است در راستای رفع ابهام مسوولان شهرستان و استان پاسخگوی آن باشند.
میبد شهرجهانی زیلو و شهری با پیشینه 700 ساله به طور یقین ظرفیت هایی بسیاری دارد که می تواند در سایه یکرنگی با بهروری از آنها در جهت رونق و آبادانی شهرستان تلاش کرد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.