حجت‌الاسلام سید موسی موسوی، روز جمعه با اشاره به اینکه بعضی از زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه استان فاقد مواد ضدعفونی‌کننده هستند، افزود: به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان وجود ندارد و از این‌رو اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مسیرهای ورودی و خروجی زائران در بقاع متبرکه استان ضروری است و به تمامی هیأت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان دستور داده شد روزانه به صورت مرتب اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مذهبی کنند.
این مسئول همچنین توزیع غذای نذری در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان را ممنوع اعلام کرد و گفت: مردم از تهیه و توزیع هرگونه مواد غذایی نذری در این روزها خودداری کنند.
موسوی بیان کرد: خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه موظف هستند روزانه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارد را به طور مرتب با مواد شوینده ضدعفونی کنند.
استان زنجان ۱۳۲ بقعه متبرکه را در خود جای داده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.