محمد علی طالبی در این سفر ، کاروانسرای روستای شمسی، خانه بهداشت ابراهیم آباد رستاق، باند دوم جاده اشکذر-ندوشن و کارخانه کاغذ سنگی سورنا کاغذ ایساتیس را به صورت حضوری و بقیه را به صورت همزمان افتتاح کرد و کلنگ دهکده بین‌المللی سوارکاری اشکذر را زمین زد.

وی در مراسم افتتاح همزمان پروژهها که در محل کارخانه کاغذ سنگی سورنا کاغذ ایساتیس برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تاثیر انقلاب بر پیشرفت و آبادانی استان قابل توجه بوده است.

استاندار با نقل قول از سخنان یکی از صنعتگران استان افزود: مهمترین تاثیر انقلاب خودباوری بود که در مردم ایجاد شد.

طالبی افزود: تصور این صنعتگر و دیگر افراد جامعه در دوران پیش از انقلاب این بود که ورود به صنعت مختص قشری خاص است ولی پس از انقلاب با خودباوری‌ای در جامعه بوجود آمد، این مرزهای ذهنی برداشته شد و بسیاری از مردم پا در میدان گذاشتند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های اشکذر گفت: این شهرستان یکی از نمودهای پیشرفت در دوران پس از انقلاب است و  توانسته با اتکا به ظرفیت‌های خوبی که درون خود دارد شرایط خوبی را برای توسعه فراهم کند و امروز در جای جای این شهرستان شاهد آبادانی هستیم.

به گزارش عصر روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، استاندار با اشاره به واحدهای افتتاح شده به مناسبت دهه فجر در شهرستان اشکذر تصریح کرد: این واحدها منطبق بر نیازها و اولویت‌های استان بودند.

شهرستان اشکذر در ۲۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.