امیرشیر توماج روز شنبه در نشست گروه خبری ستاد دهه فجر استان گلستان اظهار داشت: از این تعداد ۷۴ طرح عمرانی با هزینه ۵۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و ۱۴ طرح اقتصادی با اعتبار ۳۰۷ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال است که در مجموع موجب ایجاد ۱۱۶ فرصت شغلی خواهند کرد.

وی بهره برداری از ۳۵۰ خانه روستایی و ۱۰۰ خانه شهری آسیب دیده از سیل ابتدای امسال، لایروبی رودخانه ها، لایروبی کانال زهکشی شمال شهرستان، اجرای چند طرح هادی روستایی را از مهم ترین طرح های آماده بهره برداری این شهرستان در دهه فجر برشمرد.

وی گفت که همچنین در ایام دهه فجر ۷۵۳ طرح و ویژه برنامه اجتماعی فرهنگی و ورزشی در مناطق شهری و روستایی آق قلا اجرا خواهد شد.

عبدالله نظریان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آق قلا هم نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی میز خدمت، غبارروبی مزار شهدا، برپایی گفتمان انقلاب، غرس نهال به یاد شهدا، برپایی محفل انس با قرآن، گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی، برپایی نشست انقلاب و انتخابات و نشست یاوران انقلاب با حضور نوجوانان را از جمله ۴۲ برنامه شاخص این شهرستان در دهه فجر اعلام کرد.

ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی هم در این جلسه با اشاره به بهره برداری از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح اقتصادی و عمرانی در این شهرستان گفت: افتتاح چند هتل و مرکز اقامتی، آغاز ساخت گلخانه پرورش لیموترش در فضای ۵ هزار متر مربعی، لایروبی بخشی از رودخانه قره سو و چمن مصنوعی زمین ورزشی دانشگاه امام علی (ع) از جمله این طرح ها است که برای ۱۱۶ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی هم در این نشست به برنامه های اجتماعی و فرهنگی و ورزشی این شهرستان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: افزون بر ۸۵۰ برنامه در بخش های فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در مناطق شهری و روستایی کردکوی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام غلامحسین محمودی افزود: غباروربی گلزار شهدا، برپایی یادواره شهدای دانش آموز، بهره برداری از خانه فرهنگ، برپایی محفل قرآنی ، رونمایی از تولیدات هنری، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، برپایی ایستگاه  صلواتی، گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی، برپایی میزخدمت و برگزاری گفتمان انقلاب و دستاوردهای انقلاب در ۴۰ موضوع از جمله برنامه های گرامی داشت دهه فجر امسال کردکوی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.