به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در همایش استانی مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای دهه فجر استان کرمان افزود: پیاده سازی و اجرا کردن نقشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب الزاماتی دارد و این مهم نیازمند مجموعه هایی است که باید روی این مهم اندیشه کنند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: برخی بخش های بیانیه گام دوم انقلاب صراحت دارد اما برخی بخش ها نیازمند توضیح و تببین است.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازنگری در اقدامات انجام شده در گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی گفت: توقع می رود اتفاقات جدیدی در گام دوم انقلاب اسلامی رقم بخورد و بهترین، مناسب ترین، قوی ترین، عالم ترین و دلسوزترین شخصیت، این نقشه را طراحی کرده اند که چه اتفاقی باید رقم بخورد و ایشان در فصل های مختلف با دقت هر چه تمام تر این مهم را بیان فرموده اند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: هر جا مردم به صحنه آمدند کار خوب انجام شد لذا باید در دهه فجر و جشن های این ایام نیز مردم به جای دعوت بانی کنیم.

وی اظهار داشت: هر جا مردم میزبان شوند کار بهتر پیش می رود و حضور نداشتن مردم به عنوان میزبان در آیین و مراسم ها یک نقص است و باید جبران شود زیرا مردم خودشان انقلاب کردند و خودشان نیز صاحب انقلاب هستند و در سالگرد انقلاب نیز حضور مردم در میزبانی جشن ها باید پررنگ باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: گاهی کارهایی در جشن ها انجام می شود که خیلی ربطی به موضوع جشن ها ندارد و این درست نیست و باید اصلاح شود.

وی گفت: باید برنامه هایی که در جشن ها اجرا می شود به سنخ انقلاب بخورد و اجرای برنامه های غیرمرتبط کار بدی نیست اما اثر رسالت ما را در سالگرد انقلاب کم می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.