به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در ستاد اقامه نماز استان کرمان افزود: اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و نیازمندیم آرام آرام کار و همچنین تجربه ها را به جوان شایسته انتقال دهیم تا شاهد تحول جدیدی در بخش های مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: ستاد نماز جمعه یکی از مواردی است که از این پس قرار است با نسل جدیدی کار کند به طوری که اخیرا این ستاد موضوع شورای سیاستگذاری را در دستور کار خود داده که متشکل از هفت عضو است و چهار نفر از اعضای این ستاد از قبل مسئولیت داشته اند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: در چارت این ستاد تغییرات جدیدی اعمال شده و حضور نسل جدید در کنار نسلی که سالها برای انقلاب زحمت کشیده می تواند تغییر جدی در ستاد نماز جمعه به وجود آورد.

وی از انتخاب ''مهدی صدفی'' به عنوان رییس جدید ستاد اقامه نماز کرمان خبر داد و به سابقه درخشان وی در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و غیره اشاره کرد و گفت: داشتن تجربیات و سوابق خوب یکی از دلایل انتخاب وی بوده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: مهدی صدفی بهترین گزینه برای حلقه وصل نسل قدیم به جدید و قرار است کادر ستاد نماز جمعه کاملا توسط جوانان تامین شود و جوانگرایی در این ستاد رعایت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.