حجت‌الاسلام احمد پناهیان دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در جمع مردم و مسوولان در مسجد جامع ولی (عج) مهریز افزود: میثاق ملت با ولایت در نهم دی ۸۸ آتش گسترده فتنه‌گران را خاموش کرد.

وی ادامه داد: دشمنان برای شکست دادن انقلاب‌ اسلامی و انتقام‌گیری از مردم فهیم و ولایی ایران، خواب‌های آشفته زیادی دیده بودند ولی لبیک مردم به فراخون مقام معظم رهبری و حضور در صحنه راهپیمایی در تهران و استان‌ها موجب شکست تمام توطئه‌ها شد.

این کارشناس مذهبی اظهار داشت: همراهی مردم با مسوولان به خصوص مقام معظم رهبری و توجه به منویات معظم‌له در تمام سال‌ها و سال ۸۸ موجب شد تا بار دیگر نقش ولایت و میثاق ناگسستنی مردم به خوبی خود را نشان دهد.

پناهیان گفت: هرجا بین مردم  و ولایت‌فقیه پیوند الهی عمیق باشد دشمنان هرچه هم تلاش کنند نمی‌توانند به اهداف خود برسند و این موضوع بارها در ۴۰ سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب‌اسلامی در کشور اتفاق افتاده است.

وی افزود: رمز و راز اقتدار جمهوری‌اسلامی توجه مردم به منویات مقام معظم رهبری و ولایتمداری است و باید ملت در تمام قضایا همواره عمل به توصیه‌های رهبری فرزانه نظام را مدنظر قرار دهند.

رییس موسسه تحقیقاتی علمی رهپویان شهدا به توطئه‌های دشمنان به خصوص تهدیدها و تحریم‌ها اشاره کرد و علت همه آنها را ایستادگی مردم بر اصول و ارزش‌ها و توجه به اوامر مقام معظم رهبری ذکر کرد.

پناهیان اظهار داشت: حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸ را باید عید بزرگ ملت ایران و نماد عینی بصیرت و هوشیاری آحاد مردم بدانیم که موفق شدند بر دشمنان داخلی و خارجی نظام غلبه کنند.

وی گفت: اگر درایت و مدیریت مقام معظم رهبری در سال ۸۸ نبود ، کشور و انقلاب دچار چالش می‌شد ولی با بصیرت و بینش انقلابی و آگاهی همگانی شاهد شکست ئوطئه بزرگ کفر جهانی بودیم .

به گفته او، فتنه‌ها در قبال انقلاب به خصوص تشدید تحریم‌ها و جنایت‌ها توسط آمریکا و حامیان او ادامه دارد و باید مردم و مسوولان با هوشیاری برای شکست اهداف استکباری اقدام کنند.

همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهریز گفت: حماسه نهم دی در سال ۸۸ بار دیگر نشان داد که ولایتمداری مردم و هوشیاری آنها موجب شکست بزرگترین فتنه می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی متوسل افزود: فتنه گران با درس آموزی از آمریکا قصد سرنگونی انقلاب‌اسلامی را داشتند که با حضور به موقع مردم در صحنه و ولایتمداری همه توطئه‌ها نقش بر آب شد.

وی اظهار داشت: نهم دی و حماسه ماندگار و عظیم آن چراغ راه روشن ملت و کشور در مبارزه با استکبار و حامیان آنهاست و باید همواره در ذهن مردم و مسوولان ما به عنوان یک  نقطه عطف تاریخی  جاویدان بماند.

مسوول اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: حماسه نهم دی و درس‌ها و عبرت‌های فراوان آن باید توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی برای مردم به خصوص جوانان ایران تبیین و تحلیل شود.

متوسل گفت: فتنه‌ها قطعا در ادامه مسیر انقلاب در اشکال مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی  و اقتصادی وجود دارد که هوشیای مردم و مسوولان موجب شکست تمام اهداف دشمن علیه نظام است .

وی بیان داشت: وحدت بین مردم و مسوولان و بصیرت داشتن در قبال حوادث باید همواره مدنظر قرار گیرد که اگر چنین شد هیچ دشمنی توانایی برخورد با انقلاب مقدس ما را ندارد .

خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت.

روز ۹ دی در تقویم ایران با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.