آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با اشاره به حوادث انتخابات سال ۸۸ و قضایای بعد از آن به خصوص فتنه دشمنان علیه اصل نظام افزود: بصیرت مردم ولایتمدار و میثاق امت با ولایت موجب شکست توطئه های استکبارجهانی شد.

وی ادامه داد: کفرجهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مقاطع مختلف زمانی برای ضربه‌زدن به انقلاب و ناامید کردن مردم به انواع اهرم‌ها و دسیسه‌ها متوسل شده و این روند را ادامه می‌دهد.

عضو فقهای شورای نگهبان اظهارداشت: توطئه دشمنان در ابعاد فرهنگی، نظام و روانی با شایعه و شبهه و همچنین دروغ‌پراکنی علیه نظام و ارزش‌های انقلابی و فتنه‌گری آنها استمرار دارد.

مدرسی اظهارداشت: حوادث اخیری که در برخی شهرها بعد از گرانی بنزین اتفاق افتاد یک مساله ساده نبود که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت بلکه یک فتنه بزرگ بود که با درایت رهبری معزز و بیداری مردم خنثی شد.

وی گفت: دشمنان به دنبال طرح کشته‌سازی و دامن‌زدن به شایعه کشته شدن تعداد زیادی در این مسائل بودند که باید مردم و مسوولان همچنان با قدرت و درایت مواظب توطئه‌ها و جنگ روانی آنها باشند.

امام جمعه موقت یزد تاکید کرد: قطعا توطئه‌های دشمنان در قالب فتنه و جنگ روانی و فرهنگی ادامه دارد چون نظام ما برای تحقق اهداف الهی خود مقاوم است و با قدرت ایستادگی می‌کند.

مدرسی به اهمیت قانون بودجه‌ریزی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: باید لایجه بودجه واقعی و بر اساس وضعیت کشور و توطئه‌های دشمنان طراحی و اقدام شود تا استکبار سوء استفاده نکند.

وی افزود: کشور در سال‌های اخیر با کسری بودجه مواجه است و گفته شد که افزون بر ۱۰۶ هزار میلیارد تومان این کسری است بنابراین باید دقیق و با نظارت عالیه ،مسائل آن بررسی و اقدام شود.

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: قطعا با اواق مشارکت که دولت به دنبال آن است نمی توان برای جبران کسری بودجه کشور اقدام کرد و باید دقیق موارد بررسی و راهکارهای منطقی و مناسب  اندیشه شود.

نماز جمعه در ۲۸ شهر و روستای استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.