حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام با بیان اینکه حادثه اخیر فتنه ای بود که نظام و انقلاب را هدف قرار داده بود و دشمنان با آمادگی قبلی وارد شدند، اظهار داشت: باید با تمام وجود قدردان رهبر معظم انقلاب بود که با تمام وجود و تدبیر به موقع جلوی فتنه را گرفتند.

وی افزود: یک بار دیگر شاهد تجلی مدیریت هوشمندانه و موضع گیری به موقع رهبر معظم انقلاب درباره اتفاقات اخیر کشور بودیم، موضع‌گیریی که با بیانات ارزشمند ایشان کشور را از تلاطم و فتنه به درستی نجات داد.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: در طول بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب، دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به این نظام الهی دریغ نکردند اما درایت رهبری و وحدت و انسجام ملی، باعث خنثی شدن تمام دسیسه های سازمان یافته آنان شد.

حجت الاسلام مرابیگی یادآور شد: دشمنان می دانند ایمان و اعتقاد نیروی محرکه نظام اسلامی است و مردم با وجود همه مشکلات پای انقلابشان ایستاده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کنترل قیمت ها در بازار اضافه کرد: نباید بهانه افزایش قیمت ها در بخش های مختلف شود، باید فضای بازار به خوبی مدیریت شود تا بخشی از دغدغه های مردم در پی افزایش قیمت بنزین و تاثیر آن بر نرخ کالاهای مختلف کاهش یابد.

امام جمعه موقت ایلام همچنین به فرا رسیدن ۱۶ آذر ماه روز دانشجو اشاره کرد و گفت : این روز بسیار ارزشمند است، دانشجو باید به مرزهای دانش برسد و دنبال تولید علم باشد.

وی تصریح کرد: دانشگاه ها بدانند که بخش قابل توجه نگاه مردم به دانشگاه ها است و در بخش اجرایی کشور را باید پوشش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.