فاطمه رنجبر مسئول ورزش بانوان باشگاه سنگ‌آهن بافق روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره آموزشی از ۲۱ شهریورماه به مدت ۶ روز به‌ صورت فشرده در سالن ورزشی امام علی (ع) باشگاه تشکیل شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره با قوانین والیبال به‌صورت نظری و عملی آشنا شدند  و برای دریافت کارت داوری درجه سه والیبال در آزمون‌های مربوطه شرکت کردند و نتایج آزمون‌ پس از انجام امور اداری از سوی فدراسیون والیبال، اعلام می‌شود.

رنجبر، مهم‌ترین اهداف باشگاه را آموزش قوانین داوری به‌خصوص برای مربیان و تربیت داوران جوان خانم ذکر کرد که به گفته وی باشگاه در نظر دارد در تمامی رشته‌های فعال خود این مهم را عملی کند.

مراسم اختتامیه کلاس یادشده امروز با حضور سمیه ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، مهناز عباسی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی و جمعی از بانوان بافق برگزار شد.

به گفته مدیرعامل باشگاه سنگ‌آهن مرکزی بافق برگزاری دوره‌های آموزشی در تمامی رشته‌های ورزشی به ویژه مربیگری و داوری باعث پیشرفت و ارتقاء سطح کیفی ورزش می‌شود.

محمدرضا کاظمی همچنین از آمادگی باشگاه برای برگزاری دوره‌های مختلف ورزشی خبر داد.

وی افزود: حضور مربیان و داوران شهرستان در عرصه‌های استانی و ملی باعث افتخار است و از شرکت‌کنندگان خواست برای رسیدن به درجه عالی و حضور در عرصه‌های بالاتر تلاش کنند.

۳۶ هیات ورزشی در شهرستان بافق وجود دارد که ۲۰ هیات فعال و بقیه غیرفعال یا فعالیت کمتری دارند.

۷۵۴۳/  ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.