حجت الاسلام علی گندمی عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئولان حوزه دفتر نماینگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه با تسلیت ایام سوگواری سیدسالار شهیدان علیه السلام اظهار کرد: استکبار جهانی برای حاکم شدن بر دنیا حاکم و غارت منابع کشورها تلاش می کند و در این مسیر برای از بین بردن هر نظامی که در برابر منافع آنان قرار گیرد، از روش‌های مختلف استفاده می کنند.

وی جنگ تحمیلی، اعمال تحریم‌های مختلف و تهاجم فرهنگی را از روش‌هایی دانست که تاکنون دشمنان انقلاب برای تضعیف و نابودی جمهوری اسلامی به کار گرفته اند و یادآور شد: با هوشیاری و مقاومت ملت توطئه‌های دشمنان نقش برآب و تیرشان به سنگ خورده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه ملت پا به پای انقلاب حرکت می کنند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، اظهار کرد: امروز امنیت و اقتدار ما در دنیا حاصل جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است.
امام جمعه ابرکوه هم در این آیین سپاه پاسداران مولود معنوی انقلاب دانست و گفت: حتی نیروهای بازنشسته سپاه پاسداران از منظر مردم مظهر ارزش ، اخلاق و معنویت در حفظ ارزشهای انقلاب هستند.

 حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: طرح حلقه‌های صالحین که از طرح‌های موفق حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه است باید بیش از گذشته برای تربیت علمی، آموزشی و شخصیت انقلابی جوانان  و نوجوانان تلاش کند.

سرهنگ مهدی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه نیز در سخنانی در این آیین گفت: امروز نیروهای جان برکف سپاه ، از هیچ قدرتی هراس ندارد و با اقتدار و پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا مقتدرانه برای حفظ ارزش‌های انقلاب آماده جانفشانی هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر در این آیین حجت الاسلام حسین گل چهره را به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه معرفی و از خدمات حجت الاسلام حسن سالاری مسئول سابق این نهاد قدردانی کرد .

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.