محمد مهدی خانی زاده بهابادی فرماندار بهاباد در این مراسم گفت: ۱۷ مرداد، فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

وی تصریح کرد : دنیای امروز و قرار گرفتن بشر در مسیر پیشرفت و توسعه بیش از هر موقعیت و زمان دیگری وابسته به اطلاع‌رسانی و آگاهی است ، در فضایی که دشمن آگاهی و فهم مردم را هدف گرفته، خبرنگاران می‌توانند با رعایت منافع ملی، شان و جایگاه و شخصیت افراد و حریم‌های اخلاقی و خصوصی، رسالت خود  را در مهندسی انتقال پیام‌های صحیح به جامعه به بهترین نحو ایفا کنند.

وی با بیان اینکه روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت و قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌دریغ خبرنگاران بیدار و آزاد اندیشی که زبان گویا و چشم بیدار جامعه‌ هستند. گفت: خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه نقش به سزایی دارند.

شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در سال ۱۳۷۷ به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در شهر مزارشریف مرکز استان بلخ در شمال افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید و روز شهادتش در تقویم رسمی ایران روز خبرنگار نامگذاری شد.

شهرستان بهاباد سه خبرنگار و یک نشریه محلی ۲ هفته نامه « بهاباد امروز» دارد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

۹۸۷۷/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.