محمدعلی طالبی روز پنجشنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) استان یزد با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و همه شهدای عرصه خبر در کشور و استان اظهار داشت: همیشه از خبرنگاران به عنوان چشم بیدار جامعه یاد شده که شاید این امر به ماهیت و جایگاه خبرنگاری بر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران جایگاه مهمی در جامعه مدنی دارند ، افزود: در الگوی حکمرانی خوب ، جایگاه اطلاع رسانی جایگاه برجسته ای است چون خیلی از موارد این بخش مرتبط با حوزه رسانه است.

وی با بیان اینکه شفافیت پاسخگویی و اطلاع رسانی به طور مستقیم به خبرنگاران مرتبط است، صیانت از جایگاه خبرنگاران و عرصه خبرنگاری را ضروری دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها اجازه ندهند این عرصه مورد خدشه قرار گیرد و جایگاه خبر و خبرنگاری ضعیف شود و اعتماد مردم سلب گردد.

وی از همه اصحاب رسانه دعوت کرد فضای مفاهمه برای تحقق رسالت خبرنگاری فراهم کنند که این مورد حمایت همگان خواهد بود و می‌توانند به اتکای فعالیت‌های خود فضای بهتری در عرصه اطلاع‌رسانی فراهم کنند.

وی به وظیفه خطیر ایرنا در اطلاع رسانی اشاره و اظهار امیدواری نمود این رسانه فراگیر همچون گذشته، رسالت خویش را ایفا کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید خودشان برای بهبود فضای اطلاع رسانی برنامه ریزی کنند روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

۱۹۶۸/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.