حجت الاسلام مصطفی گرجی  امروز پنجشنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) استان یزد با تبریک این روز افزود: خبرنگاران مسئولیت حرفه‌ای و شرافت قلم خود را با هیچ متاعی عوض نمی‌کنند،آنها قلم خود را تنها برای آگاهی مردم، آزادی انسان و توسعه کشور به کار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این قشر انسان‌های شریفی هستند، اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه ها در جامعه اثرگذار هستند و نقش آنها بر کسی پوشیده نیست.

گرجی تصریح کرد: اگر امروز میخواهیم  معایب فرهنگی جامعه را بررسی و پایش کنیم باید خبرنگاران ما را در این زمینه همراهی کنند  و در جهت رفع نقاط ضعف گام برداریم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: روز خبرنگار یادآور مجاهدت انسان‌های بزرگ و قلم فرسایانی است که در مسیر دفاع از نام و خاک ایران به شهادت رسیده‌اند.

 شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ در شهر مزارشریف افغانستان به دست ظالبان بهانه ای شد تا این روز به نام خبرنگار نامگذاری شود و هر ساله در این روز آئین هایی برای پاسداشت مقام خبرنگاران برگزار می شود.

۲۰۸۸/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.