استاندار یزد با اشاره به ظرفیت بسیار خوب این انجمن، گفت: همه توان خود را در تامین تجهیزات و امکانات استانی برای تهیه مسکن نیازمندان به‌کار می‌گیریم .

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«محمدعلی طالبی» در نشست انجمن خیرین مسکن ساز استان با اشاره به ظرفیت بسیار خوب انجمن خیرین مسکن ساز استان، اظهار کرد: بخشی از مشکل تامین مسکن استان در شرایط فعلی می‌تواند توسط این انجمن برطرف شود .

وی افزود: به نوعی اعتمادی که از طرف دستگاه‌های استان وجود دارد و حضور دستگاه های اصلی مسئول در بخش مسکن در هیئت امنا و نیز هیئت مدیره انجمن، این ظرفیت را به وجود می آورد تا ما همه توان خود را در تامین تجهیزات و امکانات استان برای تهیه مسکن نیازمندان به کار گیریم .

استاندار یزد گفت: تحقق امر مهم تأمین مسکن برای نیازمندان استان مستلزم این است که برنامه‌ای منسجم در انجمن خیرین مسکن ساز استان وجود داشته باشد و ما از چشم انداز فعالیت‌های آینده انجمن مطلع باشیم زیرا این برنامه می تواند به مدیریت ارشد استان برای رسیدن به اهداف در حوزه مسکن بسیار کمک کند .

طابی در پایان سخنان خود با اشاره به فعال شدن شورای مسکن استان در ماه‌های اخیر، خاطرنشان کرد: مصوبات و برنامه ریزی هایی را در این شورا داشته ایم و برای توجه ویژه به موضوع تامین مسکن نیازمندان نیز لازم است برنامه ‌عملیاتی خوبی از سوی انجمن خیرین مسکن ساز استان تهیه و ارائه شود تا در برنامه‌های شورای مسکن نیز لحاظ گردد و مورد پیگیری قرار گیرد .

در این جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان به ارائه گزارش عملکرد انجمن به ویژه در یک سال گذشته پرداختند و زمینه همکاری دستگاه‌های مسئول استان در بخش مسکن در راستای تقویت فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز استان بررسی شد .

گفتنی است؛ انجمن خیرین مسکن ساز استان که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است توانسته در هشت پروژه بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی را به نیازمندان تحویل دهد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.