محسن محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقات به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی شهید شیرودی سالن افراسیابی برگزار شد اظهار داشت: بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر کاراته کار از تمامی سبک‌های کنترلی از سراسر کشور در بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ ورزشکار از بافق در این دوره از مسابقات شرکت کردندافزود: در بخش کاتای انفرادی از مدرسه کاراته بافق ضحی فتاحی ،معصومه علیزاده فلاح،ترانه باقری،غزل باقری ،خاطره حیدری،حدیث جلالی،سمیرا افضلی ،مبینا عبداللهی و راحیل ابراهیمی بر سکوی نخست ایستادند.

این مسئول ورزشی خاطر نشان کرد:یگانه رستمی به مقام دوم دست یافت و سوگند ابراهیمی، زهرا بلبلی نیا و مبینا جلالی نیز مدال برنز کسب کردند.

محمدی  بیان کرد: همچنین در بخش کاتای تیمی ورزشکاران از باشگاه سنگ آهن بافق متشکل از ضحی فتاحی، معصومه علیزاده فلاح، زهرا بلبلی نیا مقام اول را به دست آوردند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان بافق با اشاره به اینکه کاراته کارها در رده های خردسالان ، نو نهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان در مسابقات کشوری شرکت کردند بیان کرد: ورزشکاران به سرمربی سحر تقی پور و سرپرستی عطیه ناصرقلی به مسابقات اعزام شدند.

مراسم استقبال از ورزشکاران خوش نام بافقی صبح امروز با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و رئیس هیئت کاراته برگزار شد.

۳۶ هیات ورزشی در بافق وجود دارد که ۲۰ هیات فعال و بقیه غیر فعال یا از فعالیت کمتری برخوردار هستند.

۷۵۴۳/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.