به گزارش ایرنا نقی تقوایی روز شنبه درحاشیه بازدید از این ساختمان افزود: در راستای فضاسازی مناسب جهت اهدای خون و فراوری خون شهروندان در شهرستان اردکان، ساخت پروژه جدید آغاز شده است .
وی اضافه کرد:‌ در راستای تکمیل این پروژه و تامین بودجه مناسب، نشستی با حضور خیر، مدیر مسئول برنامه و بودجه استان یزد و علیرضا جدیدی اردکانی سرپرست فرمانداری اردکان برگزار شد که بتوانیم حتی الامکان در اسرع وقت فضای مورد نیاز را ساخته و تجهیزات و امکاناتی در محل مستقر نماییم تا بتوانیم در خدمت مردم عزیز اردکان ، میبد و حتی شهرستان های اطراف هم باشیم و بتوانیم فراورده های خونی آنها را تامین کنیم .
مدیرکل انتقال خون استان یزد با بیان اینکه عملیات احداث این ساختمان سه ماه گذشته آغاز شد تصریح کرد: تاکنون حدود 650میلیون تومان هزینه شده و حدود 2 و نیم میلیارد تومان دیگر جهت تکمیل نیاز است .
سرپرست فرمانداری اردکان نیز درادامه یکی از وظایف انتقال خون را تأمین خون مورد نیاز هموطنان دانست و افزود:‌ در مواقع حساس و مورد نیاز و بحران ‌های احتمالی جوابگوی نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی هستیم.
علیرضا جدیدی با بیان اینکه اردکانی ها در اهدای خون سالم در میان سایر مردم استان پیشتاز هستند، افزود: مردم این شهرستان به رغم نداشتن فضای مناسب ، در زمینه اهدای خون بسیار موفق عمل کرده‌اند و این عمل خیر هر سال روند رو به رشدی را طی کرده است.
استان یزد در زمینه‌های اهدای خون مستمر، میزان متوسط اهدای خون و میزان سلامت خون جزو استان‌های برتر در کشور است.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.