به گزارش ایرنا در این نشست، شهردار و اعضاء شورای شهر اردکان بر مساعدت شورای شهر و شهرداری اردکان در ایجاد ساختمان جدید انجمن معلولان، برای ارائه خدمت به معلولین و متمرکز کردن برنامه های ویژه معلولان را مورد تاکید قرار دادند.
اباذر غفوری شهردار اردکان در این نشست با تاکید بر نیاز جامعه به توسعه و ایجاد فضاهای در شان معلولان اظهار داشت: شهرداری علاوه بر قبول هزینه تخریب ساختمان قدیمی انجمن ، کلیه مجوزهای ساخت‌ و ساز اعم از هزینه صدور پروانه ساختمان، تغییر کاربری ، حق پارکینگ ، عوارض و ... برای این سازه رایگان است.
رئیس بهزیستی اردکان نیز گفت: ساختمان قدیمی این انجمن بیش از 40 سال قدمت داشت و علاوه بر خطرات جانی، برای کارکنان، امکان ارائه خدمت مورد نظر به مددجویان نداشت.
حمیدرضا پایدارفر اظهار داشت: آمار معلولین تحت پوشش بهزیستی اردکان بیش از 2 هزار نفر است که از این تعداد 500 معلول جسمی حرکتی ، 430 معلول ذهنی، 165معلول شنوایی، 237 معلول بینایی و 150 بیمار روانی مزمن هستند که از خدمات بهزیستی استفاده می کنند .
پایدارفر از شورای شهر ، شهرداری و خیرین شهرستان به جهت کمک ‌های مالی، همکاری و مساعدت در انجام این پروژه قدردانی کرد و یادآور شد: شماره حساب 1280231620 انجمن حمایت از معلولین شهرستان اردکان نزد بانک ملت، آماده دریافت کمک‌های مالی خیرین و همشهریان برای کمک به بازسازی ساختمان انجمن حمایت از معلولین شهرستان اردکان می باشد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.